دنیای کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بازی نبرد ربات ها

بازی نبرد ربات ها (war robots) یکی از پلتفرم های گیم پرطرفدار در میان گیمرهای امروزی است که به میزان قابل توجهی مورد استقبال قرار گرفته است. قابلیت های ویژه این بازی و اجرای آن در پلتفرم های مختلف توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. سازندگان بازی های ویدئویی در زمینه ساخت و ارائه بازی های جنگی سابقه طولانی دارند و war robots را با قابلیت های حرفه ای برای علاقه مندان ساخته اند. در هر یک از بخش بندی های این بازی قابلیت هایی را برای انجام بازی های سبک تیراندازی در اختیار خواهید داشت. در ادامه بیشتر به نقد و معرفی بازی نبرد ربات ها می پردازیم.

داستان بازی نبرد ربات ها

 

معرفی بازی نبرد ربات ها 1

در معرفی بازی نبرد ربات ها بخش داستانی آن از اهمیت بیشتری برخوردار است و کیفیت اجرای هر یک از مراحل را افزایش می دهد. در داستان این بازی با چند شرکت بزرگ رو به رو می شوید که نقشه هایی برای نجات بشر در دست دارند. شما باید به عنوان بازیکن این نقشه ها را دنبال کنید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. در هر یک از مراحل در ازای پشت سر گذاشتن برخی چالش ها امتیازاتی دریافت خواهید کرد. نجات یافتگان این بازی در بخش های پایانی به مقصد نزدیک ترین سیاره حرکت کرده و خود را از سرزمین سیاه نجات می دهند.

سیاره مورد نظر آن ها مریخ است که هر یک از هیئت های اعزامی را در خود جای می دهد.در این سیاره شرایط سخت و طاقت فرسایی حاکم است که هر یک از گروه های اعزامی با آن ها دست و پنجه نرم می کنند. در مریخ در طول سال ها نظم و آرامش حکم فرما می شود. اما همواره برخی مشکلات افراد را تهدید می کند. به علاوه خانه قدیمی ما تحت سلطه دشمنان است. برای معرفی بازی نبرد ربات ها در نظر گرفتن ویژگی های هر یک از مراحل و روش های انجام آن نیز حائز اهمیت خواهد بود. برای آشنایی بیشتر می توانید تریلرهای منتشر شده از بازی را مشاهده کنید.

قابلیت های بازی نبرد ربات ها

 

معرفی بازی نبرد ربات ها 2

در معرفی بازی نبرد ربات ها در نظر گرفتن قابلیت هایی که در ضمن انجام هر یک از مراحل در اختیار بازیکنان قرار می گیرند نیز اهمیت دارد. هر یک از این قابلیت ها بر جذابیت مراحل بازی تأثیرگذار خواهند بود و مخاطبین بیشتری برای این پلتفرم به همراه می آورند. شما می توانید از قابلیت های حملات غافلگیرانه در این بازی استفاده کرده و مانورهای تاکتیکی و پیچیده خود را انجام دهید.

سلاح های شما در این بازی برای از بین بردن حیله های دشمنان ایجاد شده اند که هر یک در مراحل مختلف در اختیارتان قرار می گیرند. در خصوص معرفی بازی نبرد ربات ها باید نگاهی به ویژگی های این گیم حرفه ای نیز بیندازید و ابزارهای مورد استفاده در هر مرحله را نیز رصد کنید.

ویژگی های بازی نبرد ربات ها

 

معرفی بازی نبرد ربات ها 3

در خصوص اجرای بازی نبرد ربات ها در نظر گرفتن ویژگی ها و ابزارهای مختلف در ساختار این گیم حرفه ای نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برخی از این ویژگی های مهم را در زیر مشاهده می کنید:

1- در این گیم ۴۵ ربات جنگی حرفه ای در اختیار شما قرار می گیرند که با استفاده از هر یک از آن ها می توانید تاکتیک ها و استراتژی های جنگی خود را پیاده سازی کنید.

2- در بخش بعدی این برنامه می توانید به سلاح ها و موشک های بالستیکی موجود دسترسی داشته باشید. هر یک از این ابزارها با کسب امتیازهای بیشتر به مرورزمان در اختیار شما قرار می گیرند و در هر یک از مراحل برای اجرای نقشه های جنگی مورد استفاده خواهند بود.

3- تفنگ های انرژی و موشک های بالستیک نیز بخش مهمی از روند این بازی را در بر می گیرند که در مراحل مختلف در دسترس خواهند بود.

4- در این بازی ۱۲ نقشه نبرد در اختیار گیمرهای قرار می گیرد که هر یک جذابیت اجرای هر یک از مراحل را افزایش می دهند. در بخش معرفی بازی نبرد ربات ها به این نقشه ها نیز پرداخته خواهد شد و بازیکنان برای استفاده از هر یک راهنمایی می شوند.

5- ربات ها و سلاح ها در این بازی به سهولت ترکیب می شوند و به ابزارهای مورد نیاز کاربران تبدیل خواهند شد. به این ترتیب بازیکنان با هیچ محدودیتی برای استفاده از قابلیت های این بازی رو به رو نخواهند شد. برای استفاده از این قابلیت ها حتماً ماشین های جنگی سبک خودتان را شناسایی کرده و آن ها را با ربات ها و سلاح های موجود ایجاد کنید.

نحوه پیشروی در مراحل بازی نبرد ربات ها

یکی دیگر از مهم ترین بخش هایی که در این بازی مورد توجه قرار می گیرد، روش های پیشروی و استفاده از استراتژی های جنگی است. برخی قابلیت ها در ساختار این بازی به شما کمک می کنند که پیشروی بهتری در هر یک از مراحل داشته باشید. در این زمینه می توانید گروه خودتان را بسازید. این گروه با رهبری شما هدایت شده و برای رسیدن به هدف والا برنامه ریزی خواهد شد. نبردهای حماسی تن به تن نیز فرصت های بیشتری برای امتیاز گیری در هر یک از بخش ها در اختیار شما قرار می دهند. این نبردها برای بازیکنان در سر تا سر دنیا برگزار شده و گردهمایی از بازیکنان این پلتفرم محسوب می شوند.

در بخش بعدی باید مأموریت های نظامی محوله را به انجام برسانید. هر یک از این مأموریت ها هدف به خصوصی دارند و امتیازات بالایی برای بازیکنان به ارمغان می آورند. شما می توانید در هر یک از این مأموریت ها نقش رهبر را نیز ایفا کنید. با ایجاد یک گروه و تیم حرفه ای می توانید، در مأموریت های مختلف به صورت اختصاصی شرکت داشته باشید.

آغاز کار با ربات Destrier

در این بازی ربات های متعددی در اختیار شما قرار می گیرند. اما پیشنهاد ما برای تازه کاران، استفاده از ربات Destrier است که به سهولت در مراحل اولیه پیشروی می کند. با استفاده از این ربات می توانید اول به فضای بازی عادت کنید و سپس وارد مراحل بعدی شوید. این ربات همه فن حریف همه قابلیت های مورد نیاز را در مراحل ابتدایی ارائه می دهد.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با معرفی بازی نبرد ربات ها نکاتی را بررسی کردیم که در نظر گرفتن آن ها برای هر بازیکن حرفه ای لازم است. قابلیت های به کار رفته در این بازی آن را به یک گیم پرطرفدار در سرتا سر جهان تبدیل کرده است. این بازی هیجان انگیز اوقات فراغت شما را به خوبی پر می کند و هم رده بازی های جنگی مانند فورت نایت شده است. شما می توانید در انواع دستگاه ها بازی نبرد ربات ها را اجرا کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا